× FAQ Kontakt

Blíže se odevzdaní práce?

Zajistíme!

FAQ

Jak zjistit cenu a udělat novou objednávku?

Vytvořit novou objednávku lze ve třech krocích.

V prvním kroku zadáváte detaily vaší objednávky:

  1. podklady,
  2. počet stránek a jazyk, ve kterém chcete objednat text.

Druhý krok nabízí cenové varianty pro vaši objednávku. Tady je potřeba zvolit vyhovující variantu na základě ceny a počtu dnů pro zpracování objednávky. Tyto tři varianty se dají označit a rozlišit takto: „nespěchá“, „spěchá“, „potřebuji co nejdříve“. Každá varianta se liší termínem a cenou. Počet dnů pro zpracování objednávky je orientační. Přesný a závazný termín je stanoven na základě připsání celkové ceny za objednávku na náš bankovní učet.

Ve třetím kroku je potřeba vyplnit údaje o objednávce. Téma, podrobné požadavky (popište tu vše, co se týká vaší objednávky), typ citace (pokud není zvolen, vždy to jsou poznámky pod čarou), případně lze vložit soubor. Následně je potřeba vyplnit fakturační údaje a stisknout nezávazně objednat.

Vaše objednávka bude odeslána koordinátorovi, který během 24 hodin odpoví, zda objednávka je přijata s přiloženou fakturou k úhradě, nebo napíše, že objednávku nemůže přijmout.

Po zaplacení objednávky a připsání peněz na náš účet dostanete e-mailovou zprávu, kde bude uvedeno datum zaplacení a závazný termín pro zhotovení objednávky. Závazný termín objednávky se vypočítá následovně: datum připsání peněz na bankovní účet + počet dnů pro splnění objednávky.

V termínu, kdy musí být objednávka hotova, obdržíte e-mail s připojeným souborem, který bude obsahovat vaši objednávku.